У вівторок, 15 грудня, Верховна Рада України ухвалила Закон “Про Державний бюджет на 2021 рік”, за відповідне рішення проголосували 289 народних депутатів.
Відповідно до закону в Україні в наступному році будуть підвищені розміри мінімальної зарплати і пенсій. Про це стало відомо в ході засідання парламенту.
З 1 січня 2021 року в Україні мінімальна заробітна плата становитиме 6 тисяч гривень, з 1 грудня – 6,5 тисяч гривень. Прожитковий мінімум на одну людину в місяць пропонується встановити на рівні:
з 1 січня – 2189 гривень,
з 1 липня – 2294 гривень,
з 1 грудня – 2393 гривні.
Мінімальна пенсія для осіб, які втратили працездатність:
з 1 січня – 1769 гривень,
з 1 липня – 1854 гривні,
з 1 грудня – 1934 гривні.
Середню зарплату очікують на рівні 13 632 гривень на місяць, а рівень безробіття в 9,2%. Додамо, що закон про Держбюджет-2021 набере чинності після підписання президентом.
hacked by trenggalek6etar- JATIM4U -Jangene_Cakep - Panataran - 0x1999 - 0xIDiot - Unlucky - Mr.Optimuz_Root
У Москві в неділю під час мітингу КПРФ затримали близько 60 осіб, на акції лунали…
“Розвідка, аналітики Генерального штабу та Міністерства оборони оцінили наслідки нещодавніх далекобійних ударів Сил безпеки та…
Цієї ночі Служба безпеки України успішно атакувала військовий аеродром «Ханська» у Республіці Адигея рф. Відстань…
У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших, і для воїнів 92 бригади це найвищий…
🚁 Здобувай перевагу в небі разом із нами! Сучасна війна потребує технологій, точності та людей,…