Президент України Петро Порошенко підписав зміни до законодавства щодо роботи фізичних осіб-підприємців.
Як пише hromadske, про це йдеться на офіційному веб-порталі Верховної Ради.
Відповідно до нових норм, вже з 1 січня всі фізичні особи-підприємці мають щомісяця платити єдиний соціальний внесок у розмірі 704 гривні на місяць, навіть якщо не мають прибутку.
Раніше фізична особа-підприємець мала сплачувати 5% податку та ЄСВ від прибутку за місяць. При цьому, у разі, коли прибутку не було, сплачувати податки було не потрібно.
Не завжди все складається так, як хотілося б Служба може виснажувати, обставини – змінюватися, а…
Якщо ти зараз у СЗЧ і думаєш про повернення до служби, розглянь РЕБ як можливість…
Російські спецслужби продовжують полювати на українців, намагаючись завербувати їх для збору інформації, передачі координат, стеження…
Старший технік F-16 на псевдо Miroshka через отриману акубаротравму не зміг стати пілотом винищувача. Проте…
⚡️ У мережі реанімували давній фейк про нібито «ухвалення закону про вимкнення мобільного зв’язку й…
«Думав, що після СЗЧ одразу піхота, а тут усе склалося інакше» Друг Барбер вирішив повернутися…