Часу – до кінця зими: бронь від мобілізації зробили ще недоступнішою

Тепер отримати броню від мобілізації стало ще складніше

Бронь від мобілізації зробили ще більш недоступною
Усі підприємства мають підтвердити свій статус критичності за новими критеріями до 28 лютого 2025 року. Це дозволить здійснювати нові бронювання військовозобов’язаних. Про це заявив заступник міністра економіки України Віталій Кіндратов, повідомляє Європейська бізнес-асоціація.

Виходячи зі слів заступника міністра, протягом цього часу діючі бронювання та чинний статус критичності зберігатимуться, водночас нових співробітників компанії зможуть забронювати лише після перепідтвердження статусу.

Надалі всі бронювання працівників критичними підприємствами здійснюватимуться через портал «Дія». Для цього потрібно наново набути статусу критичності за новими критеріями та подати документи через ОВА, міністерства або профільні ЦОВ, повідомив чиновник.

Як зазначили в ЄБА, щоб набути статусу критичності, підприємство має відповідати принаймні трьом критеріям, два з яких обов’язкові для всіх.

Підтримай нашу сторінку в Facebook.

Два обов’язкові критерії – це відсутність податкової заборгованості та середня заробітна плата по підприємству не менше 20 тис. гривень та така ж заробітна плата броньованого працівника за останній звітний період (зараз це квартал, одночасно після набрання чинності змінами до податкового законодавства це може бути місяць).

Третій критерій має бути одним із загальних, регіональних чи галузевих критеріїв, які протягом 10 днів з моменту прийняття постанови мають бути розроблені профільними міністерствами або ОВС. Водночас, галузеві та регіональні критерії мають бути узгоджені з Міноборони та Мінекономіки.

Відсутність заборгованості у підприємства може бути підтверджена довідкою Державної податкової служби. Актуальність статусу критичності автоматично перевірятиметься щомісячною системою завдяки обміну даними з Пенсійним фондом та Державною податковою службою, розповіли в асоціації.

Можливість бронювати 100% працівників передбачена для підприємств паливно-енергетичного та оборонно-промислового комплексів. Інші компанії мають квоту 50%.

Базою обліку є всі військовозобов’язані працівники підприємства. До загальної кількості військовозобов’язаних на підприємстві не включаються військовозобов’язані, які мають відстрочку, наприклад, у зв’язку з доглядом за людиною з інвалідністю або багатодітні сім’ї.

Також до бази не враховуватимуться працівники, які працюють за сумісництвом та заброньовані на іншому підприємстві. Працівники, які працюють на підприємстві менше трьох місяців, поки що теж не можуть бути заброньовані, після набрання податковими змінами чинності цей термін скоротиться до місяця.

Зняти бронювання з працівників буде можливим, втім, без особливих підстав (наприклад, звільнення) це можна буде зробити не частіше ніж один раз на місяць, повідомили в ЄБА.

Саша

Recent Posts

“Геть царя”: У Москві затримали десятки людей на мітингу комуністів – ЗМІ

У Москві в неділю під час мітингу КПРФ затримали близько 60 осіб, на акції лунали…

22 години ago

💥 Понад 51% нафтопереробних потужностей ворога виведено з ладу.

“Розвідка, аналітики Генерального штабу та Міністерства оборони оцінили наслідки нещодавніх далекобійних ударів Сил безпеки та…

1 день ago

СБУ уразила два російські винищувачі на військовому аеродромі в Адигеї – Су-35 та Су-34

Цієї ночі Служба безпеки України успішно атакувала військовий аеродром «Ханська» у Республіці Адигея рф. Відстань…

2 дні ago

У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших

У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших, і для воїнів 92 бригади це найвищий…

5 днів ago

Здобувай перевагу в небі разом із нами!

🚁 Здобувай перевагу в небі разом із нами! Сучасна війна потребує технологій, точності та людей,…

6 днів ago