Фахівці з Італії проаналізували дані стосовно 7000 представників сильної статі. Учасники проживали в італійському регіоні Молізе. За добровольцями стежили близько 4 років. Вчені оцінювали рівень споживання кави. Також фахівці фіксували випадки раку простати, повідомляє nastroenie.com.ua.
Дослідження показало: у чоловіків, які випивали три чи більше чашок кави по-італійськи на день, ризик раку передміхурової залози виявився знижений на 53%. Докази протипухлинної дії італійської кави були отримані і в ході лабораторних експериментів.
Наша довідка: кава по-італійськи поширена по всьому світу, але створена була саме на Апеннінському півострові. Для приготування цієї кави потрібна натуральна мелена кава (1 чайна ложка), молоко (10 чайних ложок) та цукор за смаком. Каву треба заварити на молоці. Для цього налийте в турку молоко, прогрійте його, далі засипте кави. Перемішайте і доведіть до кипіння. Потім процідіть каву безпосередньо у чашку. Цукор, згідно з традицією, подається тільки окремо.
Вони переносять війну туди, звідки вона прийшла На цих кадрах — бійці 1-го окремого центру…
Залізо має воювати. Людина — жити й перемагати. Наземні роботизовані комплекси — це технологічна перевага,…
Морська піхота — це про характер, витримку й готовність діяти там, де найважче.Тут немає випадкових…
Безпілотні системи - це очі війська, його точна міць і смертельний вирок для ворога. Пілоти…
«Я відчуваю себе на своєму місці» Бо в Третьому корпусі кожен може розкрити свою роль…
‼Історія порятунку коханої людини на полі бою! 🔺Будь як “Сирена” і приєднуйся до батальйону безпілотних…