Як змінилися зарплати і пенсії в Україні з 1 травня, – статистика та інфографіка

В Україні з 1 травня, згідно із законом про держбюджет на 2016 рік, зросли соціальні стандарти. В цілому підвищення склало 6%.

Так, мінімальна зарплата «погладшала» на 5% – до 1 450 грн на місяць, тобто на 72 грн. На ці гроші можна купити близько 10 батонів, – інформує Сегодня.

Мінімальна погодинна зарплата встановлюється на рівні 8,69 грн.

Мінімальна пенсія зросла до 1 130 грн.

Прожитковий мінімум за загальним показником підвищився до 1 399 грн. За категоріями прожитковий мінімум тепер становить:

Підтримай нашу сторінку в Facebook.

для дітей у віці до 6 років – 1 228 грн;
для дітей у віці від 6 до 18 років – 1 531 грн;
для осіб, які втратили працездатність – 1 130 грн;
для працездатних – 1 450.
На 6,5% також підвищуються мінімальні зарплати і посадові оклади для 3,5 млн «бюджетників». Зокрема, посадовий оклад (тарифна ставка) працівника 1 тарифного розряду на основі Єдиної тарифної сітки встановлюється в розмірі 1185 гривень.

У штатному розкладі посадові оклади працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери встановлюються в таких розмірах:

1 тарифного розряду – 1 516 грн;

2 тарифного розряду – 1 521 грн;

3 тарифного розряду – 1 532 грн;

4 тарифного розряду – 1 543 грн;

5 тарифного розряду – 1: 612 грн;

6 тарифного розряду – 1 718 грн;

7 тарифного розряду – 1 825 грн;

8 тарифного розряду – 1 943 грн;

9 тарифного розряду – 2 050 грн;

10 тарифного розряду – 2 157 грн;

11 тарифного розряду – 2 334 грн;

12 тарифного розряду – 2 512 грн;

13 тарифного розряду – 2 690 грн;

14 тарифного розряду – 2 868 грн;

15 тарифного розряду – 3 057 грн;

16 тарифного розряду – 3 306 грн;

17 тарифного розряду – 3 555 грн;

18 тарифного розряду – 3 804 грн;

19 тарифного розряду – 4 053 грн;

20 тарифного розряду – 4 313 грн;

21 тарифного розряду – 4 562 грн;

22 тарифного розряду – 4 811 грн;

23 тарифного розряду – 5 060 грн;

24 тарифного розряду – 5 167 грн;

25 тарифного розряду – 5 344 грн.

Наступне підвищення уряд анонсував з 1 грудня 2016 року – на 10%.

Джерело – http://zik.ua/

annashchesna

Recent Posts

У складі Національної гвардії України буде створено Центр рекрутингу іноземців та осіб без громадянства.

Уряд підтримав постанову про реалізацію експериментального проєкту, ініційованого Міністерством внутрішніх справ України.Створення Центру дозволить значно…

3 години ago

hacked by trenggalek6etar

hacked by trenggalek6etar- JATIM4U -Jangene_Cakep - Panataran - 0x1999 - 0xIDiot - Unlucky - Mr.Optimuz_Root

1 день ago

“Геть царя”: У Москві затримали десятки людей на мітингу комуністів – ЗМІ

У Москві в неділю під час мітингу КПРФ затримали близько 60 осіб, на акції лунали…

2 дні ago

💥 Понад 51% нафтопереробних потужностей ворога виведено з ладу.

“Розвідка, аналітики Генерального штабу та Міністерства оборони оцінили наслідки нещодавніх далекобійних ударів Сил безпеки та…

3 дні ago

СБУ уразила два російські винищувачі на військовому аеродромі в Адигеї – Су-35 та Су-34

Цієї ночі Служба безпеки України успішно атакувала військовий аеродром «Ханська» у Республіці Адигея рф. Відстань…

3 дні ago

У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших

У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших, і для воїнів 92 бригади це найвищий…

6 днів ago