Вчені Університету Аделаїди назвали найбільш корисний продукт для профілактики раку, зокрема, мова про метод запобігання розвитку раку шлунка.
Дослідники встановили, що споживання виноградних кісточок має вкрай позитивний ефект, адже допомагає застрахуватись від онкологічних захворювань.
Що цікаво, в ряді досліджень, напрямком яких була перевірка безпеки застосування виноградних кісточок, не вдалося виявити жодних побічних ефектів. Вживання виноградних кісточок, повідомляють експерти, не завдає негативного впливу на організм людини.
І хоча вчені не говорять про лікування за допомогою цього методу, однак вважають, що такий підхід варто розглядати, як ефективне доповнення до визнаних заходів боротьби з раком.
Зенітний ракетно-артилерійський дивізіон 77 окремої аеромобільної Наддніпрянської бригади 7 корпусу швидкого реагування ДШВ ЗС України…
Українські хакери продовжують глумитися над російськими чиновниками. Цього разу невідомі патріоти з гумором передали окреме привітання міноборони…
Якщо тобі від 18 до 24 років, настав час зробити вибір, який може визначити твоє…
Російські медіа поширюють заяви про нібито участь у протестах колишніх військових та певних «структур», які…
Вибір сильного підрозділу — це вибір якісної підготовки, професійного розвитку та команди, яка щодня виконує…
"Азимут", головний сержант роти 47-ї ОМБр. Розповідає про те, що люди все активніше повертаються із…