Categories: Здоров'я

Алкоголь здатен захистити людину від діабету, – вчені

У новому дослідженні вчені з Університету Південної Данії виявили, що помірне вживання вина може значно захистити від діабету, проте такі алкогольні напої як джин і горілка навпаки підвищували ризик захворювання серед жінок.

Про це розповіли у Huffington Post.

В дослідженні взяло участь 70 551 чоловіків і жінок, які розповіли про свої звички щодо алкоголю і перебували під наглядом протягом п’яти років. В ході нього з’ясувалося, що чоловіки, які пили 14 порцій алкоголю на тиждень, на 43% рідше хворіли на діабет, ніж ті, хто взагалі не п’є.

Що також цікаво, від одного до шести порцій пива в тиждень на 21% зменшували ризик діабету у чоловіків, але не мали ефекту для жінок. Як вже зазначалось, джин та інші напої не надали позитивного ефекту і щоденне вживання збільшило ризик діабету у жінок на 83%.

А от вино, а саме – сім і більше келихів вина на тиждень, що в чоловіків, що в жінок, знизили ризик розвитку діабету на 25-30% в порівнянні з вживанням менш одного келиха вина. Дослідники вважають, що так відбувається тому, що в ньому містяться хімічні сполуки, що поліпшують баланс цукру в крові.

Підтримай нашу сторінку в Facebook.

“Наші результати показують, що частота вживання алкоголю пов’язана з ризиком розвитку діабету і що споживання алкоголю три-чотири дні на тиждень пов’язано зі зменшенням ризику діабету”, – зазначається в статті авторів на чолі з професором Янне Толструп в журналі Diabetologi.

 

annashchesna

Recent Posts

Вони переносять війну туди, звідки вона прийшла

Вони переносять війну туди, звідки вона прийшла На цих кадрах — бійці 1-го окремого центру…

4 дні ago

Залізо має воювати. Людина — жити й перемагати.

Залізо має воювати. Людина — жити й перемагати. Наземні роботизовані комплекси — це технологічна перевага,…

6 днів ago

Шторм народжує сильних. Бій загартовує незламних.

Морська піхота — це про характер, витримку й готовність діяти там, де найважче.Тут немає випадкових…

7 днів ago

Безпілотні системи – це очі війська

Безпілотні системи - це очі війська, його точна міць і смертельний вирок для ворога. Пілоти…

1 тиждень ago

«Я відчуваю себе на своєму місці»

«Я відчуваю себе на своєму місці» Бо в Третьому корпусі кожен може розкрити свою роль…

4 тижні ago

Історія порятунку коханої людини на полі бою!

‼Історія порятунку коханої людини на полі бою! 🔺Будь як “Сирена” і приєднуйся до батальйону безпілотних…

1 місяць ago