Група дослідників з Каліфорнійського університету провела унікальне дослідження, пише ZIK.
Метою дослідження було з’ясувати, яким же чином часник може впливати на стан організму людини.
Упродовж тижня респондентам пропонували вживати в їжу часник.
Було доведено, через такий невеликий проміжок часу, що організм очищався від холестерину, а судини від шлаків.
Висновок простий – часник благотворно впливає на стан здоров’я організму вцілому.
Вони переносять війну туди, звідки вона прийшла На цих кадрах — бійці 1-го окремого центру…
Залізо має воювати. Людина — жити й перемагати. Наземні роботизовані комплекси — це технологічна перевага,…
Морська піхота — це про характер, витримку й готовність діяти там, де найважче.Тут немає випадкових…
Безпілотні системи - це очі війська, його точна міць і смертельний вирок для ворога. Пілоти…
«Я відчуваю себе на своєму місці» Бо в Третьому корпусі кожен може розкрити свою роль…
‼Історія порятунку коханої людини на полі бою! 🔺Будь як “Сирена” і приєднуйся до батальйону безпілотних…