“В Україні змінився прожитковий мінімум”: названо нові суми соціальних виплат

Від сьогодні, 1 грудня, в Україні планово зріс на 76 грн показник прожиткового мінімуму – до 1,7 тис. грн на одну особу на місяць.

Це передбачено законом “Про державний бюджет України на 2018 рік”.

Саме до прожиткового мінімуму прив’язані всі соціальні виплати в Україні, і вони теж відповідно підвищаться. Отже, зросте розмір допомоги для дітей, трохи більше отримуватимуть одинокі матері, малозабезпечені родини, а також люди з iнвалiднiстю.

Завдяки зростанню прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, автоматично підвищаться соціальні виплати.

Нові розміри державної соціальної допомоги від 1 грудня:

Підтримай нашу сторінку в Facebook.

– для осіб з iнвалiднiстю з дитинства I групи підгрупи А – 2876,4 грн, підгрупи Б – 2178 грн; II та III груп – 1452 грн;

– для осіб з iнвалiднiстю з дитинства II та III груп з надбавкою на догляд -1452 грн;

– для дітей з iнвалiднiстю без надбавки на догляд – 1452 грн;

– для дітей з iнвалiднiстю підгрупи А до 6 років з надбавкою на догляд – 2508,4 грн;

– для дітей з iнвалiднiстю до 6 років з надбавкою на догляд – 1762,4 грн;

– для дітей з iнвалiднiстю підгрупи А від 6 до 18 років з надбавкою на догляд – 2876,4 грн;

– для дітей з iнвалiднiстю від 6 до 18 років з надбавкою на догляд – 1946,4 грн;

– для дітей з iнвалiднiстю, захворювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрофою, до 18 років – 1524,6 грн;

– для дітей з iнвалiднiстю підгрупи А, захвoрювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрoфoю, до 6 років з надбавкою на догляд – 3016,6 грн;

– для дітей з iнвалiднiстю, захвoрювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрoфoю, до 6 років з надбавкою на догляд – 2270,6 грн;

– для дітей з iнвалiднiстю підгрупи А, захвoрювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрoфою, від 6 до 18 років з надбавкою на догляд – 3384,6 грн;

– для дітей з iнвалiднiстю, захвoрювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрoфoю, від 6 до 18 років з надбавкою на догляд – 2454,6 грн.

Також зросте мінімальний обсяг допомоги під час вагiтностi та пoлoгів – до 440,5 грн на місяць. Цей показник розраховують як 100% середньомісячного доходу жінки, але він повинен бути не меншим за 25% від обсягу прожиткового мінімуму для працездатної особи.

annashchesna

Recent Posts

hacked by trenggalek6etar

hacked by trenggalek6etar- JATIM4U -Jangene_Cakep - Panataran - 0x1999 - 0xIDiot - Unlucky - Mr.Optimuz_Root

20 години ago

“Геть царя”: У Москві затримали десятки людей на мітингу комуністів – ЗМІ

У Москві в неділю під час мітингу КПРФ затримали близько 60 осіб, на акції лунали…

2 дні ago

💥 Понад 51% нафтопереробних потужностей ворога виведено з ладу.

“Розвідка, аналітики Генерального штабу та Міністерства оборони оцінили наслідки нещодавніх далекобійних ударів Сил безпеки та…

2 дні ago

СБУ уразила два російські винищувачі на військовому аеродромі в Адигеї – Су-35 та Су-34

Цієї ночі Служба безпеки України успішно атакувала військовий аеродром «Ханська» у Республіці Адигея рф. Відстань…

3 дні ago

У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших

У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших, і для воїнів 92 бригади це найвищий…

6 днів ago

Здобувай перевагу в небі разом із нами!

🚁 Здобувай перевагу в небі разом із нами! Сучасна війна потребує технологій, точності та людей,…

7 днів ago