Від сьогодні, 1 грудня, в Україні планово зріс на 76 грн показник прожиткового мінімуму – до 1,7 тис. грн на одну особу на місяць.
Це передбачено законом “Про державний бюджет України на 2018 рік”.
Саме до прожиткового мінімуму прив’язані всі соціальні виплати в Україні, і вони теж відповідно підвищаться. Отже, зросте розмір допомоги для дітей, трохи більше отримуватимуть одинокі матері, малозабезпечені родини, а також люди з iнвалiднiстю.
Завдяки зростанню прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, автоматично підвищаться соціальні виплати.
Нові розміри державної соціальної допомоги від 1 грудня:
– для осіб з iнвалiднiстю з дитинства I групи підгрупи А – 2876,4 грн, підгрупи Б – 2178 грн; II та III груп – 1452 грн;
– для осіб з iнвалiднiстю з дитинства II та III груп з надбавкою на догляд -1452 грн;
– для дітей з iнвалiднiстю без надбавки на догляд – 1452 грн;
– для дітей з iнвалiднiстю підгрупи А до 6 років з надбавкою на догляд – 2508,4 грн;
– для дітей з iнвалiднiстю до 6 років з надбавкою на догляд – 1762,4 грн;
– для дітей з iнвалiднiстю підгрупи А від 6 до 18 років з надбавкою на догляд – 2876,4 грн;
– для дітей з iнвалiднiстю від 6 до 18 років з надбавкою на догляд – 1946,4 грн;
– для дітей з iнвалiднiстю, захворювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрофою, до 18 років – 1524,6 грн;
– для дітей з iнвалiднiстю підгрупи А, захвoрювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрoфoю, до 6 років з надбавкою на догляд – 3016,6 грн;
– для дітей з iнвалiднiстю, захвoрювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрoфoю, до 6 років з надбавкою на догляд – 2270,6 грн;
– для дітей з iнвалiднiстю підгрупи А, захвoрювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрoфою, від 6 до 18 років з надбавкою на догляд – 3384,6 грн;
– для дітей з iнвалiднiстю, захвoрювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрoфoю, від 6 до 18 років з надбавкою на догляд – 2454,6 грн.
Також зросте мінімальний обсяг допомоги під час вагiтностi та пoлoгів – до 440,5 грн на місяць. Цей показник розраховують як 100% середньомісячного доходу жінки, але він повинен бути не меншим за 25% від обсягу прожиткового мінімуму для працездатної особи.
hacked by trenggalek6etar- JATIM4U -Jangene_Cakep - Panataran - 0x1999 - 0xIDiot - Unlucky - Mr.Optimuz_Root
У Москві в неділю під час мітингу КПРФ затримали близько 60 осіб, на акції лунали…
“Розвідка, аналітики Генерального штабу та Міністерства оборони оцінили наслідки нещодавніх далекобійних ударів Сил безпеки та…
Цієї ночі Служба безпеки України успішно атакувала військовий аеродром «Ханська» у Республіці Адигея рф. Відстань…
У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших, і для воїнів 92 бригади це найвищий…
🚁 Здобувай перевагу в небі разом із нами! Сучасна війна потребує технологій, точності та людей,…