У Харкові зафіксований новий прецедент винесення постанови про накладення штрафу в розмірі 300% від митної вартості транспортного засобу.
Громадянин України керував транспортним засобом на литовській реєстрації, поміщеним нерезидентном в митний режим тимчасового ввезення (більше відомий як “ввезення на рік”). ТЗ був зупинений поліцією і матеріали були передані на розгляд митниці ДФС.
Митниця зробила висновок що використання ТЗ громадянином України на території України, яке вміщено в митний режим “тимчасове ввезення” нерезидентом – є використанням товару, щодо якого надані пільги зі сплати митних платежів в інших цілях, ніж ті для яких пільга була надана.
Також відомо те, що ТЗ на литовській реєстрації знаходився на території України без порушення термінів перебування. Розгляд митницею було проведено без присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
hacked by trenggalek6etar- JATIM4U -Jangene_Cakep - Panataran - 0x1999 - 0xIDiot - Unlucky - Mr.Optimuz_Root
У Москві в неділю під час мітингу КПРФ затримали близько 60 осіб, на акції лунали…
“Розвідка, аналітики Генерального штабу та Міністерства оборони оцінили наслідки нещодавніх далекобійних ударів Сил безпеки та…
Цієї ночі Служба безпеки України успішно атакувала військовий аеродром «Ханська» у Республіці Адигея рф. Відстань…
У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших, і для воїнів 92 бригади це найвищий…
🚁 Здобувай перевагу в небі разом із нами! Сучасна війна потребує технологій, точності та людей,…