У ході дослідження, проведеного Британським фондом серцевих захворювань, вчені з’ясували допустиму дозу алкоголю, яка не завдає шкоди здоров’ю людини.
Верхня грань, після якої організму заподіюється шкода, становить 100 грамів чистого спирту на тиждень, що еквівалентно п’яти гурткам пива міцністю чотири відсотки або 875 мілілітрів вина фортецею 13 відсотків.
За словами авторів дослідження, перевищення цієї дози вдвічі веде до скорочення тривалості життя на один-два роки. Вживання дози в два з половиною рази більше норми наближає смерть на чотири-п’ять років.
“Головне, про що говорить це дослідження: якщо ви вже вживаєте алкоголь, то, скоротивши його споживання, ви зможете прожити довше і знизити ризик серцево-судинних захворювань”, – заявила глава дослідницької групи Анжела Вуд з Кембриджського університету.
В ході дослідження були вивчені звички і стан понад 600 тисяч осіб з 19 країн по всьому світу.
Вони переносять війну туди, звідки вона прийшла На цих кадрах — бійці 1-го окремого центру…
Залізо має воювати. Людина — жити й перемагати. Наземні роботизовані комплекси — це технологічна перевага,…
Морська піхота — це про характер, витримку й готовність діяти там, де найважче.Тут немає випадкових…
Безпілотні системи - це очі війська, його точна міць і смертельний вирок для ворога. Пілоти…
«Я відчуваю себе на своєму місці» Бо в Третьому корпусі кожен може розкрити свою роль…
‼Історія порятунку коханої людини на полі бою! 🔺Будь як “Сирена” і приєднуйся до батальйону безпілотних…