Спеціалісти Копенгагенського університету стверджують, що газований напій Coca-Cola може спровокувати чоловіче безпліддя та імпотенцію. До таких висновків прийшли науковці, провівши масу експериментів.
Портал “cikavosti” повідомив, що в експерименті взяли участь 2554 добровольців. З’ясувалось, що у людей, які часто вживали Coca-Cola зменшувалась кількість сперматозоїдів у організмі. Якщо чоловік пив газованого напою не менше 1 літра в день, то протягом тривалого часу кількість сперматозоїдів знижувалась на 30%.
Крім цього, вчені дізнались, що газований напій провокує розвиток еректильної дисфункції. Але вчені припускають, що помірне вживання Coca-Cola все ж не може призвести до розвитку яких-небудь захворювань.
Раніше повідомлялося, що жінки, які мають бюст невеликого розміру часто прагнуть збільшити його хірургічним шляхом. Проте такі експерименти над собою можуть мати летальні наслідки для красунь. Експерти із Франції заявили про те, що між установкою грудних імплантів і виникненням раку існує очевидний зв’язок. Побоювання медиків стосуються ризику розвитку одного з видів раку крові – анапластичної крупноклеточной лімфоми.
джерело http://tyachivnews.in.ua/
Вони переносять війну туди, звідки вона прийшла На цих кадрах — бійці 1-го окремого центру…
Залізо має воювати. Людина — жити й перемагати. Наземні роботизовані комплекси — це технологічна перевага,…
Морська піхота — це про характер, витримку й готовність діяти там, де найважче.Тут немає випадкових…
Безпілотні системи - це очі війська, його точна міць і смертельний вирок для ворога. Пілоти…
«Я відчуваю себе на своєму місці» Бо в Третьому корпусі кожен може розкрити свою роль…
‼Історія порятунку коханої людини на полі бою! 🔺Будь як “Сирена” і приєднуйся до батальйону безпілотних…