У ході досліджень виявили ген, який відповідає за тягу до цього напою. Зокрема, носії варіанту гена PDSS2 значно менше п’ють каву, ніж інші.
Про відкриття повідомляє журнал “Scientific Reports”.
Генетики зібрали дані 340 індивідів, мешканців невеликого села в південній Італії, а також 843 жителів 6 сіл на північному сході країни. Вони розповіли, скільки чашок кави п’ють кожного дня.
Виявилося, що носії одного з варіантів гена PDSS2 вживали менше кавового напою, ніж ті, хто не мав його (в середньому на 1 чашку).
Як вважають вчені, цей ген зменшує здатність клітин розщеплювати кофеїн, тому речовина довше затримується в організмі. Тож для отримання такого ж тонізуючого результату носіям гену необхідно вжити менше кави.
Аналогічні результати вчені отримали, обстеживши 1 731 мешканців Нідерландів.
Вони переносять війну туди, звідки вона прийшла На цих кадрах — бійці 1-го окремого центру…
Залізо має воювати. Людина — жити й перемагати. Наземні роботизовані комплекси — це технологічна перевага,…
Морська піхота — це про характер, витримку й готовність діяти там, де найважче.Тут немає випадкових…
Безпілотні системи - це очі війська, його точна міць і смертельний вирок для ворога. Пілоти…
«Я відчуваю себе на своєму місці» Бо в Третьому корпусі кожен може розкрити свою роль…
‼Історія порятунку коханої людини на полі бою! 🔺Будь як “Сирена” і приєднуйся до батальйону безпілотних…