Американські вчені дійшли висновку, що регулярне вживання кави може призвести до зниження ризику низки захворювань. Відповідні дані опубліковані на сайті Американської колегії гастроентерологів.
Вчені провели дослідження за участю 34 осіб, в рамках якого взяли 97 біопсій слизової оболонки товстої кишки з різних її сегментів. Потім учені порівняли поширеність різних бактерій у кишечнику в учасників з високим (понад 82,9 міліграма) і низьким споживанням кофеїну.
У першій групі виявили більше “добрих” протизапальних бактерій Faecalibacterium і Roseburia й менше шкідливих Erysipelatoclostridium. А це, як наголосили вчені, відіграє важливу роль у зниженні ризику серцево-судинних захворювань, діабету і захворювань печінки.
Вони переносять війну туди, звідки вона прийшла На цих кадрах — бійці 1-го окремого центру…
Залізо має воювати. Людина — жити й перемагати. Наземні роботизовані комплекси — це технологічна перевага,…
Морська піхота — це про характер, витримку й готовність діяти там, де найважче.Тут немає випадкових…
Безпілотні системи - це очі війська, його точна міць і смертельний вирок для ворога. Пілоти…
«Я відчуваю себе на своєму місці» Бо в Третьому корпусі кожен може розкрити свою роль…
‼Історія порятунку коханої людини на полі бою! 🔺Будь як “Сирена” і приєднуйся до батальйону безпілотних…