В Україні з 1 січня мінімальна заробітна плата зросла на 550грн до 4723гривні.
Це закріплено в Державному бюджеті на 2020 рік.
Мінімальна зарплата у держбюджеті-2020 закладена на рівні 4723 гривні.
Також, у 2020 році пропонується встановити прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі: з 1 січня 2020 року — 2027 грн, з 1 липня — 2118 грн, з 1 грудня — 2189 грн. Для дітей віком до 6 років: з 1 січня 2020 року — 1779 грн, з 1 липня — 1859 грн, з 1 грудня — 1921 грн. Для дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2020 року — 2218 грн, з 1 липня — 2318 грн, з 1 грудня — 2395 грн.
Як повідомляв Укрінформ, в проєкті держбюджету на 2019 рік передбачена мінімальна заробітна плата у 4173 грн.
Не завжди все складається так, як хотілося б Служба може виснажувати, обставини – змінюватися, а…
Якщо ти зараз у СЗЧ і думаєш про повернення до служби, розглянь РЕБ як можливість…
Російські спецслужби продовжують полювати на українців, намагаючись завербувати їх для збору інформації, передачі координат, стеження…
Старший технік F-16 на псевдо Miroshka через отриману акубаротравму не зміг стати пілотом винищувача. Проте…
⚡️ У мережі реанімували давній фейк про нібито «ухвалення закону про вимкнення мобільного зв’язку й…
«Думав, що після СЗЧ одразу піхота, а тут усе склалося інакше» Друг Барбер вирішив повернутися…