Categories: Україна

В Україні хочуть повернути «нульове» розмитнення авто

З квітня по червень 2022 року в Україні діяли умови пільгового розмитнення ввезених авто. Однак уже в липні їх скасували та знову ввели обов’язкову сплату податків на імпортні машини. Проте зараз в Україні знову з’явилася пропозиція повернути пільги.

Про це йдеться в законопроєкті №9209.

Що може змінитися в розмитненні авто

Ініціатори законопроєкту пропонують скасувати податок на розмитнення для кількох категорій людей, які постраждали від збройної агресії Росії. Зокрема йдеться про тих, чиї транспортні засоби були викрадені чи знищеними в ході бойових дій.

“У ході бойових дій багато транспортних засобів, які належали фізичним та юридичним особам, були знищені, пошкоджені або викрадені. Особливо це є актуальним для територій, які знаходились (знаходяться) в епіцентрі бойових дій, або на територіях, які перебували під окупацією. Для багатьох сімей втрата автомобіля є суттєвою втратою і значним обмеженням можливостей”, – йдеться в пояснювальній записці.

Автори наголошують, що оскільки в Україні активно розвинений імпорт автомобілів, держава повинна надати підтримка постраждалим у цьому аспекті громадянам.

В Україні хочуть повернути «нульове» розмитнення авто

Підтримай нашу сторінку в Facebook.

Скільки зараз коштує розмитнити авто
Акциз

Він розраховується за формулою: ставка (базова) х К (двигун) х К (вік машини). Під ставкою мається на увазі ставка податку в євро за одиницю транспортного засобу:

для машин з бензиновим двигуном 3000 кубічних сантиметрів – 50 євро
з бензиновим двигуном понад 3000 кубічних сантиметрів – 100 євро
з дизельним двигуном об’ємом до 3500 кубічних сантиметрів – 75 євро
з дизельним двигуном об’ємом понад 3500 кубічних сантиметрів – 150 євро

К-двигун

Цей коефіцієнт визначається діленням об’єму циліндрів двигуна внутрішнього згоряння в кубічних сантиметрах на 1000 кубічних сантиметрів.

К-вік

Дорівнює кількості повних календарних років з року, наступного за роком виробництва транспортного засобу до визначення ставки податку.

Варто зазначити, що для нових транспортних засобів і засобів, які використовувалися до одного повного календарного року цей коефіцієнт дорівнює один.

Для транспортних засобів, які використовувалися понад 15 календарних років, дорівнює 15.

Мито

Воно становить 10% від ціни автомобіля, яка вказана в документах на транспортний засіб. У деяких випадках митниця може засумніватися в об’єктивності заявленої ціни та вимагати проведення експертизи. У результаті оцінювальна вартість автомобіля може істотно зрости, але це рішення можна оскаржити.

ПДВ

Податок на додану вартість дорівнює 20% від суми акцизу, мита та ціни автомобіля.

Христина

Recent Posts

hacked by trenggalek6etar

hacked by trenggalek6etar- JATIM4U -Jangene_Cakep - Panataran - 0x1999 - 0xIDiot - Unlucky - Mr.Optimuz_Root

11 години ago

“Геть царя”: У Москві затримали десятки людей на мітингу комуністів – ЗМІ

У Москві в неділю під час мітингу КПРФ затримали близько 60 осіб, на акції лунали…

2 дні ago

💥 Понад 51% нафтопереробних потужностей ворога виведено з ладу.

“Розвідка, аналітики Генерального штабу та Міністерства оборони оцінили наслідки нещодавніх далекобійних ударів Сил безпеки та…

2 дні ago

СБУ уразила два російські винищувачі на військовому аеродромі в Адигеї – Су-35 та Су-34

Цієї ночі Служба безпеки України успішно атакувала військовий аеродром «Ханська» у Республіці Адигея рф. Відстань…

2 дні ago

У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших

У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших, і для воїнів 92 бригади це найвищий…

5 днів ago

Здобувай перевагу в небі разом із нами!

🚁 Здобувай перевагу в небі разом із нами! Сучасна війна потребує технологій, точності та людей,…

6 днів ago