Українцям із “зайвою” житлоплощею вже через кілька місяців доведеться заплатити за кожен квадратний метр понад норму. Ставки податку і площа нерухомості, за яку не потрібно платити, визначає місцева влада. У 2017-му прийдуть платіжки за минулий рік, тому податок нарахують з урахуванням мінімальної зарплати в розмірі 1 378 гривень, а ставка податку буде коливатися від 0 до 3% від мінімалки.
Ще в наприкінці 2015-го парламентарії внесли зміни до Податкового кодексу (закон №909), згідно з яким податком обкладаються не тільки житлові квартири і будинки, а й сараї, гаражі, погреби, літні кухні і т.д. Правда, більшість міськрад встановили нульову податкову ставку на господарські будівлі.
За що доведеться заплатити:
Податок стягується раз на рік. Крім того, власникам великого житла (понад 300 квадратних метрів для квартир і 500 – для будинків) доведеться додатково заплатити 25 тисяч гривень. Наприклад, власникові квартири площею 310 квадратних метрів в Києві до 1 липня має прийти платіжка на 28,4 тисячі гривень.
Якщо оплатити платіжку у вересні, доведеться заплатити штраф у розмірі 10% від податку, якщо в жовтні – сума штрафу сягне 20%. Крім того, податковий інспектор може в рахунок боргу накласти на частину майна податкову заставу. Якщо податок не сплачується тривалий час, майно продають за рішенням суду. Крім того, за несплату податків передбачена кримінальна відповідальність (ст. 212 ККУ).
hacked by trenggalek6etar- JATIM4U -Jangene_Cakep - Panataran - 0x1999 - 0xIDiot - Unlucky - Mr.Optimuz_Root
У Москві в неділю під час мітингу КПРФ затримали близько 60 осіб, на акції лунали…
“Розвідка, аналітики Генерального штабу та Міністерства оборони оцінили наслідки нещодавніх далекобійних ударів Сил безпеки та…
Цієї ночі Служба безпеки України успішно атакувала військовий аеродром «Ханська» у Республіці Адигея рф. Відстань…
У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших, і для воїнів 92 бригади це найвищий…
🚁 Здобувай перевагу в небі разом із нами! Сучасна війна потребує технологій, точності та людей,…