Любителям випити повідомили один приємний нюанс

Британські вчені не перестають радувати приємними відкриттями. Цього разу їм вдалося з’ясувати, що вживання алкоголю захищає від діабету.

Втім, судорожно скуповувати алкогольні напої не варто – мова йде лише про вино і пиво, пише Huffington Post.

У дослідженні взяли участь 70,5 тисяч чоловіків і жінок, які розповіли про свої стосунки з алкоголем і перебували під наглядом протягом п’яти років.

Результати показали, що чоловіки, які вживають 14 порцій спиртних напоїв на тиждень, знижували ризик виникнення діабету на 43% у порівнянні з тими, хто веде тверезий спосіб життя.

У жінок, які пили 9 порцій алкоголю на тиждень, діабет розвивався на 58% рідше, ніж у їхніх непитущих подруг.

Підтримай нашу сторінку в Facebook.

Причому, найефективнішим у профілактиці захворювання виявилося вино. Вся справа в тому, що у цьому напої містяться особливі хімічні сполуки, що поліпшують баланс цукру в крові. Тому фахівці рекомендують випивати не менше семи келихів на тиждень.

Що стосується улюбленого напою всіх чоловіків – пива – то тут результати взагалі вразили. Шість порцій цього алкоголю на тиждень зменшували ризик виникнення діабету на 21%, але тільки у представників сильної статі! На жінок пиво ніяк не впливало.

Незважаючи на очевидну користь, медики не рекомендують сприймати результати дослідження як дозвіл пити понаднормово.

Не варто забувати, що на розвиток діабету також впливають й інші фактори, такі як спадковість, етнічна приналежність, вік і вага. А зловживання алкоголем може викликати серцево-судинні захворювання, руйнування печінки і навіть рак.

annashchesna

Recent Posts

«Закрита» нарада Міноборони рф виявилася не такою вже закритою

Українські хакери продовжують глумитися над російськими чиновниками. Цього разу невідомі патріоти з гумором передали окреме привітання міноборони…

3 дні ago

«Едельвейс» чекає. Контракт 18–24 — для тих, хто готовий діяти. 🇺🇦

Якщо тобі від 18 до 24 років, настав час зробити вибір, який може визначити твоє…

4 дні ago

Російська пропаганда продовжує вигадувати нові історії навколо подій в Україні

Російські медіа поширюють заяви про нібито участь у протестах колишніх військових та певних «структур», які…

6 днів ago

Коли обираєш 92 — завжди у виграші. 🇺🇦

Вибір сильного підрозділу — це вибір якісної підготовки, професійного розвитку та команди, яка щодня виконує…

6 днів ago

⁨”Азимут”, головний сержант роти 47-ї ОМБр. Розповідає про те, що люди все активніше повертаються із СЗЧ.

⁨"Азимут", головний сержант роти 47-ї ОМБр. Розповідає про те, що люди все активніше повертаються із…

7 днів ago

«Викрадатиму їхніх родичів»: за погрози сім’ям військових ТЦК чоловік отримав п’ять років із дворічним випробуванням

Вламуватися до приватного житла, грабувати, викрадати родичів військовослужбовців ТЦК та СП і захоплювати їх в…

1 тиждень ago