Науковці пояснили, чому жінки з апетитними сідницями – здоровіші

Німецькі вчені змусили багатьох жінок видихнути із полегшенням – ті, хто має більше жирових відкладень на стегнах і сідницях, рідше переживають серцеві напади та менше хворіють на діабет.

Підшкірний жир стегнової частини тіла працює як губка, перешкоджаючи появі вісцелярного жиру на внутрішніх органах та діє як захисник серця і легенів, цитує наукове видання Cell Metabolism кореспондент The Independent.

Дослідники вважають, що захисна функція підшкірного жиру в нижній частині тіла найбільше виявляє себе у жінок перед менопаузою. Вона не працює у випадку, якщо жінка має ожиріння.

Керівник дослідження доктор Норберт Стефан, який спеціалізується на дослідженні діабету в Університеті Тюбінгена (Німеччина), пояснив, що для людей із вагою в межах норми, мати масивні стегна (фігуру типу “груша”) – краще. Вона гарантує “безпечне зберігання” жирових клітин.

Результати своєї розробки Стефан із колегами підтвердили завдяки МРТ-скануванню та кільком стандартним процедурам перевірки стану здоров’я людини.

Підтримай нашу сторінку в Facebook.
annashchesna

Recent Posts

Долучайся до 128 ОГШБр — стань тим, хто нищить ворога з неба

Оператори роти ударних безпілотних авіаційних комплексів 2-го гірсько-штурмового батальйону 128 окремої гірсько-штурмової Закарпатської бригади продовжують…

1 день ago

Повертайся з СЗЧ до своїх — тримай небо у складі ЗРАДН.

Зенітний ракетно-артилерійський дивізіон 77 окремої аеромобільної Наддніпрянської бригади 7 корпусу швидкого реагування ДШВ ЗС України…

3 дні ago

«Закрита» нарада Міноборони рф виявилася не такою вже закритою

Українські хакери продовжують глумитися над російськими чиновниками. Цього разу невідомі патріоти з гумором передали окреме привітання міноборони…

6 днів ago

«Едельвейс» чекає. Контракт 18–24 — для тих, хто готовий діяти. 🇺🇦

Якщо тобі від 18 до 24 років, настав час зробити вибір, який може визначити твоє…

1 тиждень ago

Російська пропаганда продовжує вигадувати нові історії навколо подій в Україні

Російські медіа поширюють заяви про нібито участь у протестах колишніх військових та певних «структур», які…

1 тиждень ago

Коли обираєш 92 — завжди у виграші. 🇺🇦

Вибір сильного підрозділу — це вибір якісної підготовки, професійного розвитку та команди, яка щодня виконує…

1 тиждень ago