Categories: Економіка

Українцям вигадали новий податок: хто зможе не платити

У Державній фіскальної службі “згадали” про податок, який можуть стягувати з продажу українцями своїх старих речей, в тому числі через інтернет

Відповідна норма є в Податковому кодексі України, але нею майже не користувалися.

 

При цьому юрист Володимир Столітній каже, що платити податок доведеться тим, хто офіційно працює з комісіонка.

“Ніякі тотальні перевірки з боку ДФС не потрібні, так як магазини самі зацікавлені, щоб працювати в правовому полі – адже платить клієнт, а не вони. Те ж стосується і ломбардів, інше питання, що там не завжди коректно оформляються квитанції на заставлене майно”, – роз’яснив нам Столітній.

Підтримай нашу сторінку в Facebook.

А ось взяти якісь гроші з тих, хто торгує через інтернет, буде проблематично, впевнений Столітній. Навіть якщо вдасться ідентифікувати людину, яка подала оголошення про продаж, практично неможливо довести сам факт купівлі-продажу, наприклад, шафи або велосипеда, так як товар і гроші передаються з рук в руки без свідків.
Те, що дієвого контролю за інтернет-торгівлею немає, підтверджує і партнер юрфірми Денис Шкіптан.

“Відповідно до законодавства, договору між приватними особами можуть полягати в письмовій або усній формі, без реєстрації таких. До того ж приватні особи не є податковими агентами, на відміну від ряду юридичних осіб, тому якщо йде передача товару від приватної особи приватній особі без внесення змін в реєстри (авто, нерухомість), то податки не сплачуються, так як ця операція просто ніде не відображається “, – говорить він.

За словами Шкіптан, теоретично люди повинні вказувати доходи від продажу майна в своїх річних деклараціях. Але дієвого контролю на сьогоднішній день немає, так як немає загального обов’язкового декларування, а максимальна сума для готівкових розрахунків досить висока (50 тис. Грн), тому відстежити такі операції неможливо.

Раніше повідомлялося, що за здачу в комісійний магазин поношеної речі, побутової техніки або меблів українці повинні платити податок. Виручені гроші є додатковим доходом, з якого повинен стягуватися податок на доходи фізичних осіб.

annashchesna

Recent Posts

hacked by trenggalek6etar

hacked by trenggalek6etar- JATIM4U -Jangene_Cakep - Panataran - 0x1999 - 0xIDiot - Unlucky - Mr.Optimuz_Root

20 години ago

“Геть царя”: У Москві затримали десятки людей на мітингу комуністів – ЗМІ

У Москві в неділю під час мітингу КПРФ затримали близько 60 осіб, на акції лунали…

2 дні ago

💥 Понад 51% нафтопереробних потужностей ворога виведено з ладу.

“Розвідка, аналітики Генерального штабу та Міністерства оборони оцінили наслідки нещодавніх далекобійних ударів Сил безпеки та…

2 дні ago

СБУ уразила два російські винищувачі на військовому аеродромі в Адигеї – Су-35 та Су-34

Цієї ночі Служба безпеки України успішно атакувала військовий аеродром «Ханська» у Республіці Адигея рф. Відстань…

3 дні ago

У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших

У кожного з нас серце б’ється заради найрідніших, і для воїнів 92 бригади це найвищий…

6 днів ago

Здобувай перевагу в небі разом із нами!

🚁 Здобувай перевагу в небі разом із нами! Сучасна війна потребує технологій, точності та людей,…

7 днів ago