Вчені рекомендують жінкам, які планують завагітніти, дотримуватись так званої середземноморської дієти.
Науковці провели експеримент, у якому взяли участь 244 жінки, які планували завагітніти через штучне запліднення. Дані результатів опубліковані у журналі Human Reproduction.
Жінки надали інформацію про свій раціон харчування протягом останніх шести місяців. Дослідники оцінювали їхнє харчування за показником MedDiet, який вказує на близькість дієти до середземноморської.
Та група жінок, які харчувались продуктами з середземноморської дієти, мали велику частку успішних вагітностей.
Зазначимо, середземноморська дієта включає в себе високе споживання фруктів, горіхів, овочів, бобових, нерафінованої оливкової олії і риби. Заборонено споживати продукти, які містять насичені жири, зокрема, м’ясо, птицю та молочні продукти.
До слова, вчені з Єврейського університету в Єрусалимі дійшли до висновку, що вживання парацетамолу під час вагітності може негативно вплинути на здоров’я малюка.
Вони переносять війну туди, звідки вона прийшла На цих кадрах — бійці 1-го окремого центру…
Залізо має воювати. Людина — жити й перемагати. Наземні роботизовані комплекси — це технологічна перевага,…
Морська піхота — це про характер, витримку й готовність діяти там, де найважче.Тут немає випадкових…
Безпілотні системи - це очі війська, його точна міць і смертельний вирок для ворога. Пілоти…
«Я відчуваю себе на своєму місці» Бо в Третьому корпусі кожен може розкрити свою роль…
‼Історія порятунку коханої людини на полі бою! 🔺Будь як “Сирена” і приєднуйся до батальйону безпілотних…